Imorn då smäller det!!

Imorgon så smäller det för mig och Sanna.. För imorgon är det närmligen första dagen på frisörskolan. Första dagen på 9 månader, sen är man frisör och färdig utbildad. Dock så ska jag ju plugga vidare som lärling hos någon frisör som har gesällbrev, så att jag också kan få det enländiga brevet. haha. Näe men det är lärling utbildning på 2 år ungefär, och dessutom betald.. så jag får betald för att vara lärling. Har hittat två frisörer i jönköping, en i Göteborg och en Uppsala.. Jönköping eller Uppsala är de som tilltalar mig mest just nu. Speciellt eftersom jag också har Jimmy till hands i Uppsala under samma två år som jag är där, eftersom då har han två år kvar :)

Och mamma vill ju inte att jag drar så långt bort som jönköping eller Göteborg liksom.. hmm, vi får se vart jag hamnar.. jag menar det är ju bara 40 minuter till Uppsala också med tåget, så det är luuuuugnt. Så alla ni som blev lite oroliga nu, ni kan ta och lugna ner er igen. -skrattar högt-

Shit, är lite nervös inför imorgon.. men det är väl alla inför något helt nytt som man ändå har längtat till i flera år.

Önska mig lycka till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0