Kalas för Sanna!

Skulle egentligen dragit till Danderydsjukan igår, men vi fick ändå inte vara med Jocke för läkarna så jag ringde Sanna och se vilka planerna var för kvällen.. vilket var kalas! Så jag släpade mig till Gullmars för att börja fixa och dona mig, självklart när jag väl kommer upp så är hela folket redan där... (Sanna, Peder, Frida, Maia, Oil, Erik), fint folk kommer alltid sent?! haha!

Sen var det dags för käk, som maria hade gjort. Riktigt gott var det! Något afrikanskt, med huvudingrediensen - jordnötssmör. Mumma!! Sen efter maten, skulle tårta och champagnen fram, så det skålades en massa och sen var det självkart dax för singstar, vilket jag ÄGDE i! Vann alla gångerna. Sen senare så dök även Jeanette upp, Fridas jobbarkompis upp och det vart ännu mera skoj! Och efter mycket om och men så bestämmde vi oss för att dra ut och kalas med Oil, Erik och Maria bangade ochh drog hem istället :)

Så vi drog till Café Opera för att kalasa, men problemet var att Peder inte kom in eftersom vi var bara 4 uppskriva på listan så han mötte upp Mr bear och drog till Patricia, där jag och Sanna också drog till senare på kvällen efetr att ha lekt klart på Caféet. Vet inte vad det var med alla igår, men alla som kom fram till en ville se ens händer eller spå en!? Aja tänkte vi och lämnade stället och drog till Patricia för att möta upp gabbarna, sen blev det natt mat på Donken (Som vanligt) och sen hem till Joel för att kalasa lite till.

Sen där på morgonen/eftermiddagen bjöds man på en sjudundrans mumsig lunch som Sannus gjort, och äppelpaj till efterrätt. När alla mumsat klart skulle vi alla ner och säga hejdå till Mr bear som skulle dra igen, han bor ju på Hawaii men skulle packbacka i Asien ett tag nu. Gah, snacka om att bli avundnsjuk! Och sen blev det filmkväll hos Joel, Pans Labyrint. Den är nice, såg den på bio med klassen för ganska länge sen :)

Och nu sitter jag hemma på min säng och bara sitter, ska glo på någon film snart tror och somna in djupt!

Men helgen blev underbart kul, som vanligt! Haha!




Frida och Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0