Minus och Sannus på Festus!

Yeay, efter att ha jobbat sönder mig själv igår ringde Sanna mig, och ja jag drog till Gullmars eftersom hon var hemma hos Peder. Så jag drog dit och så började vi snacka om allt och inget. Tog oss en stänkare senare på kvällen och sen beslöt vi oss för att dra ut och ta några till och snacka lite till. Så där satt jag och väntade på att hon skulle göra sig klar, och ja, jag var ju egentligen inte klädd för kalas men men, man gör det bästa av det som finns, :)

Så sen någon gång vid tio tror jag så drog vi in till Medis och gick in och satt oss på Bullwikle´s. Satt där och snackade och smått klagade lite på att musiken var lite för låg, sen när vi kom tillbaka till bordet hade dom höjt den galet mycket, haha! Hade en underbart rolig kväll, även om det kanske inte vart så mycket dans som vi hade velat, men men, vad ska man förvänta sig av ett söder ölhak.. (?!)

Sen vid kvart över två sprang vi in på McDonald och köpte varsin liten mumsbit, och hoppade sen in i en Taxi och åkte tillbaka till Gullmars, där de skulle bli lite efterfest..

Med andra ord så var kvällen Jävligt lyckad!

Minus och Sannus gör stanus osäker!! :)

Kommentarer
Postat av: frida

svar: ja men ellerhur. jag har kallat på henne ett antal gånger nu, men hon har lagt till sig rätta där inne, så då får hon la ligga där. hoppas vi inte glömmer henne när vi går och lägger oss bara, då blire
väldigt svart för henne där inne inatt :P hehe. haft en bra helg? :)

2007-09-02 @ 16:20:34
URL: http://fraajda87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0