Tisdagskväll

Finns det något bättre än ett stort glas oboy på kvällskvisten? nääääe!!

Sitter här på sängen, inlindad i mitt täcke, eftersom jag skaffat mig en förkylning. Usch! Sitter här med mitt stoooora oboy glas och tittar på 'so you think you can dance'. Har suttit hemma hela dagen, börjar ju snart klättra på väggarna, som tur är ska jag få gå ut imorgon, ska till frisören och kapa några slitna toppar. Ska bli skönt, fint å fresch again!

Funderade på att gå en promead idag, men mamma tyckte att jag skulle stanna hemma och bota min dum dum förkylning, viklet kanske har hjälpt? jag vet inte, känner mig fortfarande  lite yr och är täpt i näsan. HATAR att vara sjuk, problemet med mig är väl att jag har ofta små förkylningar som egentligen inte bryter ut helt och hållet, men när de väl bryter ut så går som balistic!

Aja nu ska jag slänga mig i soffan, sno mig en massage av mamma och läsa lite ur boken jag läser just nu. Nicole Richie - Sanningen om diamanter. Läs den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0