Älskad Lista!

Namn: Romina Serio
Piercingar: Öronen, staven genom örat och näsan.
Tatueringar: En på axeln, och 9 maj gör jag en till <3
Längd: 160
Skostorlek: 38
Hårfärg: Just nu svart med en röd slinga i.
Är du kär i någon: JA! <3
Dricker du: Ja
Röker du: Ja
Vilket shampoo använder du: Wella (Frisör shampoo)
Vilken parfym använder du: DKNY och andra friska dofter.
Vad är du rädd för: Fåglar.
Gillar du att tvätta: Hell no!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Haha, det kan vara kul :)

SENASTE
Film du hyrde: Har inte hyrt film på några år nu, haha
Låten du lyssnade på: Atreyu - Falling Down
Låten du hade på hjärnan: The trax - Tears
Låten du laddade ner: Avantasia - Farewell
Personen du ringde: Jenni
Tv program du tittade på: Sex and the city (har jennis box här hemma)
Personen du tänkte på: Björn <3

FAVORIT
Mat: Asiatiskt
Sak att göra: Mysa med älsklingen.
Sport: Självförsvar.
Dryck: Coca Cola
Kläder: Jeans och en skön tröja
Film: Har många jag tycker om, svårt val!
Bil: Har fastnat för BMW X3

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke: Jo dessvärre.
Gråtit över en flicka: Ja, om kompisar räknas
Ljugit för någon: mmm..
Varit i slagsmål: Jo
Blivit arresterad: Nope..

SENASTE.
Bok du läste: How to walk in high heels av Camilla Morton
Personen du fick mail av: Facebook, om det räknas, haha
Personen du fick sms av: Jenni
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :)
Saken du köpte: Galet massa tidningar

Vad har du gjort idag:
Varit med Dessan och varit i skolan.
Var det kul: Det var riktigt kul!
Hur tidigt stiger du upp: Vardag: 07.00 Helger: 11.00 ungefär
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sitta och häcka framför datorn.
Vad är du allergisk mot: Är känslig mot lakrits och Kiwiskal
Var har du ont: Ryggen.
Använder du hårspray: Dagligen.
Kan du stå på händer: Om jag står mot en vägg ja! haha
Favorit serie: Har en massa jag kollar på!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Mm :D
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Klart, jag var, är en glad person!
Stockholm är: BÄST!
Göteborg är: (Aldrig varit där, så jag vet inte, haha)
Mer värt än guld: Björn <3 mina vänner och min Familj!
Ett land jag helst vill besöka: Thailand, Japan eller Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0