Hemma ännu en dag..

Gah, jag har verkligen inget tålamod när det gäller mig själv, jag klarar inte av att vara sjuk. Jag får panik, jag vill inte ligga hemma och såsa. Jag vill ut, jag vill till salongen, jag vill göra nåt. Men näääääe, det får jag ju inte. Bajs!

Det possitiva är väl att jag börjar bli frisk nu, nu är jag väl täpt i näsan och lite hostig, men annars börjar det väl bli bra. Ska till skolan imorn, vi har nämligen teori inför provet som vi har den 21 april.. lite nersvöst är det väl eftersom man verkligen ska kunna ALLT! Jag ska kunna allt om håret, färgläran, permament, klipptekniker och allt därtill.. hmm.


Ikväll kommer i alla fall älsklingen hit! Ska bli kul :) Vi ska bara ta det lungt och kolla på film och kanske gå på promenad, mysigt!

Aja, nu ska jag väl fixa lite här hemma och sen slänga mig på sängen och glo på TV, sånt där som man får göra när man är sjuk utan att någon klagar på en att man är lat, haha!

Love!
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0