Kalasus?!

I fredags hade jag och älsklingen en myskväll, var och köpta chips och cola. Kollade på film och bara låg och myste. Sen var jag så rolig att jag somnade, haha! 

Igår började dagen med att jag fick prov jobba igen, provjobbade första gången i onsdags då jenni satt modell åt mig! TACK! <3  Det var jättekul, trivs jättebra på stället, nu ska jag bara försöka få jobbet, men än så länge så känns allt väldigt lovande, men jag ska väl inte ta ut nåt i förskott heller :)

Sen var det bara att åka hem byta om, sminka om sig, byta om och möta upp min älskling vid tåget och åka till söder, där vi skulle möta upp Peder och Björnen, handla massa mat och sen sätta igång att laga maten! Så när vi kom hem, satte jag å Peder igång att laga maten, medan Björn och Björnen (Johan) att snacka massa skit. Sen kom Sannus och Oil dit för att leka med oss. Snacka om att vi var gudar igår med maten också.. så himla gott, starkt som faaaaaan, men tusan va gott, haha! Det var bara att släcka brännan med ölen! Haha.
Näe men allt var jättetrevligt, massa skoj och lek! Kul att träffa alla igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0