Kaos?

Helgen vart ju kaos, jobbade på en modevisning i Jacobsberg. Skulle sminka massa modeller och dansare, centrumet fyllde 15 år så det var fest. Och det gick väl bra liksom, om man bortser från vissa dispyter.. men men. Sen jävlar så skulle jag sminka allmänheten och.. NEVER AGAIN!!!! Otacksamma nötter! Men ännu en liten sak att skriva på meritlistan :)

Sen efter att jag hade jobbat klart, så skulle jag vidare till Farsta, till kusinen som fyllde år <3
Så det vart mys och skojj med tårta, familjen och släktingar. Lovely!

Efter allt kalas så skulle jag hem, varva ner och sen åka upp till Björn, där vi skulle ha filmkväll och mys <3



Får ju inte glömma fredagen då jag var med Jenni, vi lekte och spelade Guitar Hero och Singstar hela natten lång :)
Alltid lika kul att leka med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0