Mkt här väl hänt!

Mycket har ju hänt sen jag sist skrev..

Va ju på släktfika och Björn förra torsdagen, det va hur kul som helst, fattar inte varför jag var nervös haha. Skänaste släkten ever!! Sen eftersom jag sov där så, betydde det att jag var tvugen att gå upp nästan en timme tidigare än vanligt för att hinna med bussen och liknande, usch. Men älsklingen var så snäll att han gick upp med mig, åt frukost och följde med mig till Bussen <3

Sen på fredagens kvällen gick jag hem till Jenni, Satt och spelade massa guitar hero 3 och så, nästan 3½ timme, med några pauser dock :) Sen efter att ha spelat allt för länge så tog vi en paus, då Björn ringde och överraskade mig genom att sova hos mig, haha. Så vi mötte upp både Björn och Patrik och snackade en massa skit. Trevligt ju!

På lördagen så åkte jag till vårsta kl 12 för att snacka med en tjej som har en salong, men jag vet faktiskt inte hur det kommer bli med det stället, det var ett litet och fint ställe, men jag är inte så intresserad av hyrstol, så vi får seeee.. Sen åkte jag hem och slängde mig på sängen.. och bara låg där. Sen efter ett tag så skulle jag börja fixa mig, eftersom vi skulle på spelning på kvällen på lilla picasso där the events hade spelning, Jenni, Sanna Björn och jag.. vilket egentligen slutade i kaos. Eftersom en viss person skulle dit, så jag och Björn vart tvugna att banga, trist men sant!! Så jag åkte hem till honom, vilket var galet mysigt det med så vi handlade en godis (1kg!!!!) och cola och kollade på film, såg Jumper, den var hur grym som helst, dock så kommer jag  behöva se om den eftersom jag råkade somna en liten stund mitt i filmen, haha! <3

Annars har det väl inte hänt så mycket mer, jag har åkt på en rackardäng förkylning, så idag blev jag hemma från skolan, blir jag nog imorn också, men imorn ska jag fika med älsklingen, ganska tidigt tror jag det blir eftersom han skulle grilla sen med grabbarna.. hmm. aja, får väl kliva upp tidigt eller nåt, haha!

JUSTE!! Igår så nollade vi den nya klassen i skolan också! Hur klockrent som helst ju! Vi (Emme, Alex, Frasse, Mike och jag) totalt tupperade och gick loss på deras dockor med hårspray och färgspray och allt vi nu kunde hitta, hur kul som helst, vi skrv på speglarna med whiteboard pennor och bara vart galna, jag kom liksom hem kl 7 på kvällen, synd bara att jag missade deras reaktion idag när dom kom dit och alla dockor såg ut som ''Hej kom och hjälp mig''.  Love it!!


xoxo
Miina

Kommentarer
Postat av: Anonym

vare manne som gjorde att ni inte kunde gå eller?

2009-01-09 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0