Dan före doppdagen!

Idag är det dan för Dagen :)
Vilket oftast betyder stress, haha men inte här.. för vi är nästan klara.. stressen kommer väl imorgon när jag väl ska fixa all mat.. och frågan är om jag får plats med alla mat i kylen haha! :)

Precis pratat med pappa också och fått en massa tips på vad jag ska tänka på, det är ju trots allt min första ensamma jul utan någon hjälp på matfronten liksom.... gah!
Men min pappa är så snäll, och avslöjade alla sina knep, och sa att jag inte skulle ha någon press på mig, så lite lugnare är man iaf nu. <3
Men nu ska väl jag springa iväg och handla lite.. ska nog köpa ett par jeans idag också på Bershka, hittade nämligen ett par snygga jeans där igår för 35 Euro.. med andra ord knappt något! Love! Men vi får se :)


Love from Barca!
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0