Lyckad jul!

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, haha.

Men måste bara säga att det blev en lyckad julafton som bara den, masa mat, godis, lussebullar, glögg, sangria och mums! Måste säga att jag är stolt över att jag lyckades med allt som skulle fixas :) I'm so good, haha!

Självklart måste jag väl visa vad jag fått, haha.
Sååå,, här kommer bilderna!



Fick då.. Versace Parfymen som jag saknat såå. En ny ipod nano, En termos mugg från starbucks, en kaffekokare, Barca kläder inför macherna :)
Jag och David fick en digital kamerna och Nip/tuck dvd av tomten :)
Och david fick då en klocka från Disel, tv spel (Gear of war 2 och Little Big planet) och kallisipper va mig, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0