Sunda Miina!

Idag har jag och Jenni pumpat järnet, haha. Tränade på gymmet idag i näsan 1½ timme, eller ja tränade väl kanske 1 timme sen gick pappa igenom de olika maskinerna och hur man använder dom på bästa sätt för bästa resultat. Min underbara pappa är ju utbildad tränare så det är ju ett plus i kanten, eftersom han nu har blivit våran personliga tränare, haha.
Imorn ska vi träna igen, det blir nog bara kondition imorgon tror jag :)

Ikväll så hade vi egentligen värsta planerna, att kanske bowla eller så, men dessvärre gick allt i kras så Jenni, Sanna och jag har bara åkt runt i bilen och snackat en massa skit och skrattat högt, trevligt det med då, hehe.

Blir tokig på min dator, har en massa roliga och fina bildr jag vill lägga upp på bloggen, men min blogg har fuckat ut helt och hållet. Funderar stakt på att lämna in dator på reparation och tömma hela skiten på ALLT. Börja om på nytt liksom, kanske är lika bra!? Aja, får se vad som händer :)

Ha det kalas så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0