Det är min vecka!!

Kan det bli en bättre vecka eller!?

Det börjar med att igår, min sista kund, en herre som jag klippte en standard klippning på gav med 205 kr i dricks!! 205!! Det är nästan rekordet på skolan! Snacka om att han förgyllde min dag! Så jag gick hem och var helt jätteglad hela kvällen, sen så gick jag hem till Jenni på kvällen och sjöng singstar så vi blev hesa, vilket är galet kul! haha

Och idag så har jag haft en störtskön dag men mysiga snälla kunder, en klipp och en färgning :) Sen på rasten ringer pappa mig och förgyller min dag han med, med att säga att min reklamtion gått igenom och att imorn får jag köpa min nya mobil!!!

Dessutom så får jag träffa Jimmy idag innan han drar upp till uppsala.. Inte sett honom på ett tag nu, så det känns kul att få se honom igen ju! :) Saknat min Babe + att jag säkert får mysa lite med Blaze också, som jag också saknat galet! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0