Helgen i helhet!

Fredag: Var hemma från skolan i fredags mådde verkligen apdåligt, så jag vilade ut. Sen vid fem tiden så drog jag till centrum med Jenni för att möta upp Sanna, hon hade nämligen varit i skolan och var så snäll och hade med sig min sax hem. Efter att ha fått min ''leverans'', haha, så gick jag och Jenni vidare till Centrum för att handla lite små saker, hon impuls köpte ett par skor. Snygga vanliga vardags boots!

Lördag: Började dagen med att jobba ihjäl mig. Fick feber och shit, men men, vad gör man inte för att få ihop de slantarna man behöver som fattig student. haha! Sen efter allt slit så mötte jag upp Ludde och Stefanie vid Åhléns. Sen kom Goggo och hämtade oss vid centrum och vi åkte hem till Goggo och Stefanie. Så klippte jag dom, och va fina dom blev! Tog heller inte så lång tid som jag trott, blivit duktig med andra ord, haha! Sen efter att ha slitit och ståt i så åkte vi alla fyra ner till Donken för att handla lite middag :)

Söndag:
Idag har jag bara sovit ut, tagit det lugnt, städat rummet och fixat och donat. Sen när hela rummet var skinande rent, så började jag fixa och dona med mig själv, en lång dusch, pedikyr dock så hann jag inte mer en ordentlig manikyr. Senare på kvällen så kom även Jenni över för at leka lite, snacka skit och spela nintendo, nostalgi kväll med andra ord :)


Skön helg med andra ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0