Helgen!

Helgen har varit helt galen, fredagen började med att jag drog med Jenni till centrum för att handla lite mat, sen bestämde vi oss för att sjunga ALLA låtar på hennes singstar, vilket är nästan 50 minuter. Vi började runt halv nio och ja, det tog ju sin tid, jag var väl hemma lite efter kl 3, men det var det värt. Haha.

Sen på lördagen efter att ha sovit ut och bara slappat, och några samtal med Jenni, skulle vi egentligen åkt hem till Dajje för att käka godis och kollat på film, men det blev inte av efter mycket om och men. Så jag och Jenni gick ut på en mini promenad (blåste för mycket), så vi kom fram till att jag skulle fixa popcorn, hon skulle göra chokladbollar, och sen skulle vi se på en thriller, och mysa i soffan. haha. Vilket blev som det blev. Kollade på ''The fog''. Och den var ju inte spec läskig, det enda som jag inte tyckte om med filmen var ju det där dunkade ljudet man hör under hela sketna filmen, haha! Men det var kul ändå. Och då kom jag väl hem någon gång efter 4 typ.. men det var det också värt, haha.

Så idag blir det en hemma dag/kväll.. har fått gaket ont i kroppen och halsen, hoppas jag inte håller på att bli sjuk, för det har jag inte tid med, med tanke på att jag går i skolan till kl 18 hela veckan, ingen höjdare men måste man så måste man, ska jobba bort några timmar jag varit borta/sjuk, så blir det skit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0