Hellou!

Känns som att jag inte har tid med bloggen längre!! Måste verkligen ta mig i kragen, det är ju inte driekt jobbigt att skriva ett inlägg, hehe :)

Näe men igår så åkte jag till Uppsala för att ha ett litet möte med olika salonger. Var hur kul som helst, snackade med en massa olika människor. Slutade med att sista salongen jag gick in i 'Salong Hairmony', hur stor, stilren och fresh som helst.. tappade hakan när jag klev in. haha! Hoppas att någon av de salongerna jag gick in i hör av sig och säger att jag får komm till dom nu i sommar
Håll tummen för mig! :)

Sen idag.. AAAAH! Imorgon är det verkligen på allvar! Imorn går vi nämligen ut på salongen, det blir klippningar på riktigt och inga dockor som man kan slänga i golvet när det går tokigt, kan ju inte kasta kunden i golvet om jag klipper fel eller köra saxen i pannan på den när jag tycker att öronen är i vägen haha! Har min första kund imorn kl 9.30 och snacka om att jag är nervös.. Sen på måndag kommer den nya klassen, snacka om att vi ska nolla dom!! Moahahaha!

Hoppas allt går bra och att jag inte klipper av några öron eller liknanade, haha!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0