Ingen dator + ny mobil!

Har inte kunnat sitta vid internet på länge eftersom jag inte kan ominstallera mitt antivirus och jag har testat på ALLA möjliga sätt.. Men pappa fixade en ny bärbar som vi nu har i vardagsrummet, så jag kan roa mig lite smått i alla fall :)

Hur som helst, så köpte jag i alla fall mobilen i onsdags, och jag är så nöjd med mitt köp. Leker loppan med kameran och alla funktioner, eftersom jag hittar nya funktioner hela tiden, haha!
Sen fick jag en massa kläder av mamma när jag kom hem, ett par skit snygga jeans och en jättesöt liten grå tröja.. det är verkligen min vecka som sagt, allt går som det ska :)

Sen på torsdagen och fredagen var det vanliga dagar i skolan, med massa kunder och liknanade. Det är helt sjukt vad tiden går fort.. känns bara som igår då man stod på docksidan och hade saxövningar. Men det är det värt, trivs som fisken i vattnet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0