Nytt år..

Yes, nytt år, nya äventyr!

Mitt nyår började hur bra som helst, hade min klänning, mina skor, mitt smink och allt där till helt planerat och allt satt som en smäck! Dock slutade ju kvällen inte som planerat. Slutade med att jag låg hemma med 40 graders feber och migrän och i stort sätt grät eftersom jag hade så ont! Som tur var, fick jag i alla fall vara med på tolvslaget innan jag dog av mina smärtor :)  Men det var väl ok att ta det lugnt iår..

Sen igår, dagen efter, så åkte jag hem till Jimmy. Han är ju stockholm, och hälsade på honom och på min Blaze! Drack lite kaffe, och käkade bullar och bara hade en mysig stund. Sen kollade vi på en film ''the heartbreak kid'', hur skön film som helst. Skrattade galet massa :)
Så min kväll igår vart istort sätt helt underbar, eftersom jag inte sett min babe på länge och att bara ligga och kolla på film och snacka en massa är helt uderbart att göra med någon som förstår en.


Sen idag har jag bara degat här hemma, funderar på att kanske dra mig in mot stan eller nåt imorn, kolla runt och kanske spendera lite pengar, vilket enligt många, är något som jag är bra på, moahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0