YES!

De två första dagarna ute i salongen är avklarade! Trodde jag skulle dör där på torsdags morgonen, men jag överlevde :)
Och tro mig det var det roligaste jag gjort, trivs tusen gånger mer ute på salongen än med den dumma gamla dockan vi hade, haha! Det enda som är negativt är väl att det är mycket stressigare nu, blekning hit, färgning dit.. Men nu får man i alla fall känna på det som jag kommer jobba med i framtiden, och nu är det bevisat att jag trivs som fisken i vattnet! Känns som om jag blivit av med en stor sten från axlnarna nu när jag vet at jag verkligen älskar yrket jag kommer jobba med nu, förhoppningsvis en lång tid framöver!

Min helg vart också hur rolig som helst! åkte hem till Dessan som jag inte på äckligt länge, och det är ju inte bra, vi har ju 15 års jubileum iår, så det ska firas också!! Åkte hem till henne igår runt fem tiden, så lagade vi värsta mums middagen och drack vin och annat kul, sen skulle det klippas en massa hår tydligen. Efter det så skulle vi träffa en massa nya männsikor, vilket var jättekul, ännu mer vin på det och spela twister. Och jag är obesegrad än så länge :)
Kvällen vart hur underbart kul som helst!

Imorgon kommer den nya klassen!! Och jag längtar så tills vi ska få nolla dom lite, kanske tuppera sönder deras dockor eller bara hitta på något riktigt kul! Nu är det inte vi som är de nya längre, utan nu är det oss som dom ser upp till, haha!
Hur ska det gå!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0