...

Allt för mycket har hänt på sistone.. För en månad sen tog jag examen i min kurs!!! Yeay!
Så nu är jag en frisör/makeup artist. Lovely! Känns helt rätt.

Jobbiga den senaste tiden har väl varit att hitta jobb efter att ha sagt upp mig från den gamla salongen.. Så jag har små jobbat hos pappa i sumpan, hjälp kusinen med skobutiken och massa annat kul :)
Som i måndags vad jag förbi butiken på kvällen så fick jag välja två par skor.. ett par pumps och ett par vardagliga.. Love it!!

Dessutom så i måndags var jag förbi en salong.. Rufs och Kalufs. Och fick faktiskt jobbet!! Fan a skönt det var, så jag börjar den 25:e.. längtar som en tok :)

Annars så har väl inte allt för mycket hänt.. Träffade min Malin i helgen också, började med en vin kväll och sen vart det massa dans och skojj. Hur roligt som helst <3
Vart också ett glas med en gammal gymnasiekompis Max, snacka gammla minnen och bara hade allmänt kul.

Just nu försöker man bara leva livet, umgås med vänner, jobba och ta der lungt. Och tro mig jag har lyckats, mår faktiskt riktigt bra nu. Skönt som fan, att för en gångs skull på Länge, kunna vara glad utan att behöva låtsas! Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0