Jobba, jobba, jobba hela dagen lång!

Idag var första officiella dagen på jobbet!
Nu är det officiellt, jag är heltidsanställd på Rufs & Kalufs!

Så nu är det slit och ståhej hela dagarna, som tur va fick jag ledigt på lördag, för då blir det kalas i vallentuna ;)
Och inte vilket kalas som helst, utan Malins årliga kalas, med andra ord maskerad! Kul som fan, inte varit på maskerad sen jag gick i grundskolan, haha. Kanske har lyckats få med mig Max också om han nu inte ska leka med båten och vara tråkig, det roliga är ju om han följer med så går vi som team! Det är ju lite hemligt om vad man ska vara så jag får väl lägga in bilder sen på vad jag var, haha. För temat är iaf arbetarklassen, så lura på den ni! haha

Nu blir det lugna puckar här i sängen, ska lägga mig ner och bara vila, somande inte förrän vääääääldigt sent i natt och skulle upp kl 7, usch! Hemskt!

xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0