Miina the personal shopper.. haha!

Igår fick jag agera Personal Shopper åt Max. Riktigt kul var det. Sprang omkring på stan och kollade vilka affärer som hade öppet och sprang in i alla som vi kunde. Letade efter allt inom herr mode. Och det var inte lätt, men ändå kul!

Det slutade med att vi köpte en ny skit snygg grå kostym från Tiger, hur läcker som helst! och några skjortor :)
Mycket nöjd med valen!

Efter det tyckte vi att vi förtjänade oss en öl, och sen bar det iväg till hans föräldrar för lite middag innan vi skulle kolla på matchen. Och snacka om att jag satt på nålar under hela, men sen blev det lycka när mitt lag vunnit!

Så söndagen blev jättekul! :)


Och idag så har jag tagit det lungt, var förbi kusinens butik för att hålla Catrin sällskap medan han var på banken, mycket festligt var det! Kollade på nätet efter olika maskerad kläder inför lördag, då min Malin ska ha sin årliga sommarfest och temat är arbetarklassen.. Har nog kommit på vad jag ska vara :)

Men nu blir det slapp framför TV:n!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0