Och så var det helg!

Och så var det fredag igen, Hurra! haha.

Dagen har faktiskt gått galet fort, även om den inte började på rätt sätt. Hmm, Det började nämligen med at jag vaknade kvart i 8.
Så kl 9 var jag härifrån.. för jag skulle vara i skobutiken kl 10. Halv tio ringer dom upp mig och säger att dom inte öppar förrän kl 12. ''Jahaa tänker jag, hem hinner jag ändå inte. Fan gör man nu??... Jag åker förbi skolan och säger hej!!'' underbar idé, så kl 10 var jag där, och hälsade på alla, kramdes och hade jättekul. Halv 12 började jag masa mig mot butiken.. lekte runt där och hade mig, sen halv tre bar det iväg till Salongen där kunderna samlats :)

Jobbade fram till kl 18.30 och sen gick man upp till Max en stund för ett glas juice och skitsnack för att sedan åka hem..

Och nu är jag hemma, sitter i sängen tar det lungt, och bara njuter av att vara ledig i helgen. LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0