Omfg! snacka om nyhet!?

haha, fick en samtal från argentina igår, det var en tjej som ringde, runt 30 kanske. Ville snacka med min pappa, men eftersom han inte var hemma så ville hon snacka med mig.. ''Hmm'', tänkte jag. ''vem fan är det här?''

Och efter mycket om och men, och efter att hon frågat ut mig en massa om allt mellan himel och jord så kom vi till sist fram till att hon är min syster!! Som vi inte visste fanns! Hon hade släktforskat och lyckats hitta oss, hur coolt är inte det!
Carolina heter hon, och är 35, hmm.. snacka om att jag verkligen är minstingen i famljen! haha! :)

Så nu är vi (storleks ordning): Sandra, Silvio, Carla, Valeria, Carolina och Romina! Yeay!

Ska verkligen försöka göra allt i min makt för att kunna åka dit och hälsa på alla någon gång snart, skulle helst av allt vilja nu till vintern, men vi får se! <3

xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0