Alldeles för länge sen nu!

Jag måste vara den sämsta bloggaren!! haha

Näe men vad har jag gjort på senare tid?
Förra veckan hade jag prov i makeup kursen, både teoretiskt och praktiskt. Det gick jättebra :)
Fick nämligen tillbaka provet igår det teorretiska då, när vi hade ett till prov inom makeup kursen, vi skulle då göra en bruduppsättning, både hår och make. Gick väl gaska bra det med, stress men ändå. Och jag hade tydligen fått 35/36 rätt. Hur nice är inte det :)

Annars då?
Jag träffade Björn i måndags, för första gången på typ 4 år, han är lika mysig som han alltid varit!
Vi är så lika på så många sätt, men ändå så olika! Snacka om att klicka direkt! <3
Plus att vi fyller år på SAMMA dag! 22 Mars..!
Har då umgåts med honom i stort sätt hela veckan och helgen, mysigt! :)

annars har väl inte så mycket hänt egentligen.. Har egenvård i skolan imorgon, vilket gör att jag ska färga om håret och klippa mig, kommer nog lägga upp en bild sen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0