Blä..!

Igår mådde jag verkligen inte bra!
Åkte hem tidigare, eller ja efter sista kunden då, vilket var kl 4 och jag slutade egentligen kl 6. hmm, men det var skönt att komma hem, krypa ner i sängen och dricka en kopp te. Hade ont i magen, huvudet och mådde illa :(

Så jag stannade hemma idag, sov ut och vaknade upp dessvärre helt yr men, det blev lite bättre sen. Var skönt att bara få sova ut min dumma feber och frossan. Min älskling är tydligen också sjuk, han hade också feber och förkylning idag, men han mår så mycket bättre nu, och det är bra eftersom imorn ska det bli en liten släktfika hemma hos honom. Är faktiskt lite nervös inför det, haha!

Idag så fick vi här hemma fin besök av Kusin vitamin, Aicha och Lilla Delinda <3
Dom var här i några timmar, och jag och kusin som jag fått min tatuering av snackade om att jag ska göra den i juni, eftersom Zaki då inte har en ledig tid fram tills då. Suck men vad gör man inte, är bara SÅ glad över att jag ska få göra den :)









Saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott ;)

Vad roligt att du och Björn har blivit så sööööta tillsammans!

Kramis

2008-03-27 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0