Jag är på topp!

Allt går med mig känns det som!!

Jag har faktiskt skaffat mig en kille som vill vara med mig, som vill umgås med mig, som verkligen vill göra vad som helst för att få mig att blir glad! En kille som tycker om mig för den jag är! Jag kan verkligen vara mig själv med honom, fjantig och stojjig! :)

Skolan går också så himla bra, allt flyter med mig.
Det enda jag känner mig stressad över är att jag inte fått något jobb än, de jag skulle fått tackade jag nej till eftersom de var i uppsala, och det som egentligen skulle ha varit i uppsala slutade bara i kaos, tråkigt men livet är inte lätt! Jag är i alla fall glad över att jag har Björn! <3


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag är jätteglad för din skull ska du veta. :)

2008-03-20 @ 18:03:56
URL: http://jennnifeer.blogg.se
Postat av: elin

Ni är verkligen urgulliga :) Grattis igen (i efterskott då) hoppas ni fick en bra födelsedag och kom hem ordentligt från Mulle, haha :)

2008-03-23 @ 16:42:57
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0