Snacka om lyckad helg!

Fredagen som jag skrev om innan vart lyckad, och sen på lördagen när jag väl kom hem så, dessvärre var ingen hemma, men äh!

Så jag började fixa och dona här hemma, städa lite, sen på kvällen runt 7, halv 8 tiden kom fröknarna Jenni och Sanna hit för att förkalasa lite. Det vart champagne och sminkningar för hela slanten. Efter att ha fixat oss i nästan 3 timmar så skulle vi springa upp till Jenni lite fort, för att sedan möta upp Patrik och Fredrik på station och åka in mot stan. Där det skulle kalasas ännu mer :)

Och kalas blev det, ibörjan var det väl lite små trist men sen släppte det, haha. Sen vid kanske halv två tiden får lilla Sanna ett samtal om att vi kan få åka bil hem, och det tackar man inte nej till. Sannas snälla Max kom och hämtade oss och vi käkade lite kebab innan vi åka hemmåt, så plockade vi även upp min älskling på vägen, så  Max släpte av mig och Björn hemma hos mig, och jag slockande så fort huvudet nuddade kudden. Så mysig är jag, haha!

Vill bara säg tack till alla som var med i lördags och kalasade för mig <3
Love ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0