Söndag...

Snacka om att det verkligen känndes som en söndag igår, vaknade någon gång vid tolv tiden och så gick jag och Björn upp för att käka lite frulle, och sen krypa ner i sängen ochh glo på tv, innan han var tvungen att dra till sollentuna och vara duktig med bandet, spela och ha sig i nån studio :)

Sen när han åkt så satt jag mig här i sängen och bara slappade, kollade på tv och funderarde en massa, skissade och ritade en massa också. Måste verkligen ta upp ritandet igen, det är en sån skön avkoppling! Nu måste jag bara börja öva igen, haha!


Juste sen har mitt högra pekfinger fått nå konstigt knäpp också, det är helt svullet och jag kan inte räta ut den helt heller. helt sjukt, ont gör den också.. Vad har hänt? Weirdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0