Vad gör jag nu?

Hej hej.
Länge sen jag skrev, men nu kan jag i alla fall säga att jag mår bra. Jag är helt frisk och glad :)

Dessvärre så har vissa andra saker hänt som inte får mig att må lika bra, arbetslös och ensam tillexempel. Och ja, nu är man arbetslös pga vissa helt idiotiska skäl, men vad gör man? Självklart kom allt som en chock och jag bröt ut i panik, men nu har det väl lagt sig lite, och jag tänker inte på det så mycket. Skönt!

Men en positiv nyhet är väl att Salongen HairMoney från Uppsala mailade mig idag och dom vill att jag kommer och provklipper för dom så att dom vet vad jag kan. HERREGU! Jag kanske har jobb tills när jag går ut i maj, men nja vill heller inte ta ut nåt i frskott eftersom då kanske jag bara blir ledsen eller liknande :)

Håll tummarna för mig

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0