Bio med Rumpan!

Idag var jag och Rumpan (Jenni) på bio och saw 5. Snacka om en hemsk film att se på bio, efetrsom ljudeftkterna var hemskt höga, haha! Näe men den var bra... :)
Men kan det vara så att det kommer en 6:a?! säger inget mer hihi!

Efter bion så skulle vi ha gått och käkat, men vi var alltför mätta efter att ha hällt i oss nästan en liter cola och masa popcorn, så bestämde vi oss för att ta en promenad i stockholm, hehe. Så vi gick ner til sture plan och gick runt lite kollade in i alla butikerna, uuuunderbart. Hitta en massa fint man ville ha! sen efter att ha gått överallt och ingenstans så gick vi till kungshallarna för att käka, snacka om att dom är sega där nere på att göra pizzor, dessutom är dom dryga i kassan.. hmm.

Sen när jag väl kom hem, vart det dags för vägning av allt jag ska ha med mig.. hmm, Fick allt till 19 kg. och då har jag inte räknat med sminket och annat tillbehör jag behöver. Förhoppningsvis får jag med mig allt! Annars kan det bli jobbigt :)

Aja, kul att man sitter hemma på en lördag. Vad gör man inte för att fxa inför en jävla flytt. GAH!

Hoppar ni har en kul lördag! <3

xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0