GAH!

Jag orkar inte mer, näe, jag menar allvar... jag orkar inget mer. Jag vill bara lägga mig ner och aldrig mer gå upp...
Jag har städat non-stop i tre dagar nu och det är så mycket kvar att göra.. Inte så att det stör mig att stda det är väl kul på sitt sätt, men ändå.. lever i konstant huvudvärk och är grinig. Vill bara få allt överstökat, vill bara ha allt klart så jag kan ta en paus från allt, och bara umgås med mina vänner och familj.. Känns som jag egentligen inte har någon tid kvar heller.. jag menar en vecka har redan gått och nu är det bara en vecka kvar, hur FAN ska jag hinna med allt?!

Aja... men som ni kanske fattar så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att fixa här hemma..
Skulle ju ha klippt Sandra (Davids systrer) idag, men det är klart att min mobil kaikar ur och jag kan inte smsa eller ringa någon.. kul!? Ha, känns som att allt händer mig, vet inte om jag kanske överreagerar just pga huvdvärken och att jag varit små putt, men men... Mobilen funkar igen iaf, och det är väl huvudsaken, haha.


Imorgon ska jag och Jenni iaf på bio, så det är något att se fram emot.. Vi ska gå och se Saw V. Blir dock en ganska tidig bio, men då får man tid för annat också hehe.

Aja nu blir det väl till att glo lite mer på EMA 2008.

xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0