Invandraren Miina!

Nu är jag officiellt en ivandrare :)
Sitter i soffan i våran mysiga lägenhet, medan pojkarna spelar och david pratar i telefon, hehe

Dagen började med att jag gick upp allt för tidigt och började fixa allt jag kom som skulle fixas, sen gick timmarna allt för fort och sen var det dags att åka.. Så jag, Jenni, mamma och pappa (och självklart hundarna) åkte iväg, sen mitt i åkandet, när vid var vid upplands väsby så blev det värsta snöstormen. Kul att jag iaf fick vara med om min första snö innan jag åkte.. jag menar vi var och käkade nyss här i barca och vi satt ute på deras uteservering och åt, haha. Vad sägs om det! :)
Sen efter att jag, mamma och jenni hade ätit och gått omkring på arlanda så var det dags för pussar och kramar och allt för många krokodil tårar.. så drog jag in.

Allt gick jättebra fram tills jag kom fram till Spanien, då när jag väl kommer fram till bagage banden och får min väska och de var typ hel trasig, hela låset var som bort sprängd och ena sidan av dragkedjan var uppriven... fanhade dom gjort egentligen?
Hur som helst, så när jag fixat allt och så.. så gick jag ut och fick syn på min söt direkt, snacka om lycka! Ätligen fick jag se honom.. kännts som en evighet.
Så tog vi en taxi hem och lämnade av oss allt, tog en lite tour i hemmet och sen var det middag på stan.. Känns så skönt, det är någelunda varmt om man säger så... känns verklige att man är utomlands.. Sköööööönt!


Förresten, tack Jenni för att du följde med det betydde verkligen mycket. Älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ingen fara, miina! <3 hihi

2008-11-18 @ 20:16:07
Postat av: Ronja

Ja jag har bott i Uppsala sen den 2 november :) Hur trivs du där borta då? :) Vad jobbar du med och så? :)

2008-11-25 @ 19:29:46
URL: http://ronjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0