Seeeeeegt..

Känns som att veckan går jättesegt, känns som att jag kommer sitta här hemma ett tag.
Små fixar allt hela tiden, men känns som att allt redan är klart, fast det är det inte... gah!


Hur som helst... dagen idag har varit ganska så händelselös, städat mitt rum och små donat en massa, pratat med david via Skype, vilket är våran komunikation just nu och två veckor framöver.. hemskt egentligen!

I söndags och i måndags har jag spenderat tillsammans med Jenni, söndags kollade vi på saw 4, som jag inte hade sett för att vi nu på fredags kanske ska se saw 5 :) Och igår hade vi en liten SinStar kväll satt och lekte liksom, riktigt trevligt!


annars har inte alls mycket hänt, ska nog hitta på något mer givande imorgon, kanske stor städa eller nåt sånt SKIT kul, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0