Ännu en helg förbi..

Shit, känns som att veckorna bara flyger förbi, var helt säker på att dom här veckorna från och med att jag sa upp mig skulle gå skit segt,eftersom jag såg fram emot det (samtidigt som jag kommer sakna hair and face). Men gah, det här är min sista vecka, slutar på fredag, samma dag som David lämnar mig för spanien, han åker den 31.a och jag den 9:e november.. så kommer inte se honom på hela 10 dagar! Gah! :(


Den här helgen var iaf rolig, fredagen vart ganska lugn, kollade på film tillsammans med David. Mirrors hette den, har dock sätt bättre skräckfilmer men men. Sen lördagen började ju tyvärr som vanligt med jobb till kl 17, när jag väl skulle hem får jag ett samtal av David som säger att tågen inte går alls... så vi lyxade till det och tog en taxi hela vägen hem. efetr mycket om och med slutade vi hemma hos Rille för lite förkrök, efter att Kimpa lurat i david några (allt för många) öl och mig en flaska vin, så drog vi vidare till TB's för att leka och dansa med Jenni :) Det var ju ändå Davids sista helg här i Sverige..

Sen dagen i dag, har varit seeeeeg, gick väl up från sängen runt halv tre, sen kl 4 kom hans Farfar och hämtade oss eftersom vi alla, David, Sandra, Anders och jag var bjuda på middag hos Farfar och Farmor och gott var det..!

Sen nu sitter vi hemma hos mig och kollar på ''the 40year old virgin''

xoxo
Miinina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0