Hejdå?!

Nu har David åkt... Han skulle gå på Bond filmen med Peter. Sen ska dom slagga över hos Peter på söder.. Sen imorn åker dom till arlanda och drar härifrån vid 15.00

Han kom förbi här hemma för att säga hejdå till mina föräldrar och för att ge mig en lite present (halsband från pilgrim) <3
+ att han skulle hämta lite små saker som han skulle ha med sig.

Det är helt otroligt egntligen, trodde jag skulle klara av det här, men jag grät sönder mig när han skulle åka. Vi gick tillsammans till tåget och satt där ett tag och bara pratade om allt, verkligen allt mellan himmel och jord!
Fan vad jag kommer sakna honom, även om det bara är dryga två veckor, så känns et helt sjukt, ingen som håller om mig, och ger mig en puss när jag behöver lite värme, eller någon jag kan ringa när jag behöver prata av mig..

men vi ses snart igen så... jag kommer räkna minutrarna tills då!


Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Innan du ens vet ordet av kommer du sitta med honom där nere i södern där framtiden väntar! =) Lycka till med allt nu. Puss & kram

2008-10-31 @ 12:10:11
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0