Nu är det bokat!

Har precis bokat min biljett till spanien, vart med sterling, vart dock skit billigt 900:- med försäkringar och hela rubbet, fick dessutom ta med mig 40kg som bagage + 10 kg i handbagage, så jag borde kanske klara mig... eller?
Kanske måste be pappa skicka ner mer sen, hehe..
Men som pappa sa, det löser sig :)


Det har dessutom kommit ut fler bilder på lägenheten, gah, den är så mysig. Det läskiga är ju nu att känns det verkligt, innan så var det mer som en dröm, och nu när biljetterna är fixade och allt där till så känns det verkligen på riktigt!

Fler bilder:




Bildern med datorn, är mitt hemliga lilla rum, eftersom jag är den ända med bärbar dator så blir det mitt lilla bord, haha!
annars är det bilder på vardagsrummet, köksbordet, lilla sovrummet och badrummet. Lovely! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0