Raport..

Skriver nu hemifrån David.. där jag sitter ensam just nu, medan David är på jobbet och drar in slantarna, haha

Näe men jag har blivit sjuk, trodde jag hade kommit undan med det men nej, i sista stund så blev jag sjuk ändå.. Fan. Men det går väl över :)

Har väl inte hänt så mycket mer, helgen tog vi det bara lungt, skulle ha gått på bio, men blev ju helt sönder sjuk där på söndagen så det blev en mys helg med massa Nip/Tuck, älskar den serien, ska försöka få David att ladda hem flera, hihi!

Juste, när jag väl får tag på min dator så kommerjag sätta ut fler bilder på lägenheten! Verkligen Hög mysfaktor på den lyan, dessutom fått 4/5 stjärnor, så det är nice!

Men nu ska jag lägga mig i sängen igen och läsa lite.


Xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0