Shit!

Det är helt sjukt, i måndags vart det bestämt...

Jag, David och Peter flyttar till Spanien om drygt en månad, flyttar till centrala Barcelona!
Sa upp mig från jobbet och allt i tisdags... Nästan allt är fixat, nu är vi bara på jakt efter lägenhet annars så är det nästan bara att dra!

Vet inte vad jag ska ta mig till, hmm.
Det jag ägnar mig åt just nu är att räkna timmarna tills flytten och fixa det som är kvar, små köp och listor överallt.


Det som känns jobbigast är ju dock att flytta från alla, alla mina underbara och älskade vänner! och inte minst min familj, känner på mig att jag kommer gråta sönder mig!

Men jag lovar att uppdatera mer allt eftersom med nyheter och annat!


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0