Hellou...

Jaha, söndag då. Har varit hemma hela veckan, har mått så himla dåligt :(
Får börja jobba igen på onsdag enligt läkaren, så det ska väl bli skönt, jag menar det är skönt att vara hemma men man blir lätt rastlös.

Så vad finns att berätta då, i torsdags var jag förbi jobbet lite snabbt, lämnade in lite papper och sen gick jag och David omkring i Gracia och kollade lite. Dock så gick vi vid helt fel tid, eftersom det var Siesta, + att det var nästan var 33 grader i skuggan så det vart ganska jobbigt. Så vi gick hem lagade mat och David installerade om min dator så den blev som ny :)

På fredagen så tänkte vi att vi gör en picknik så att säga och går ner till stranden, och det var galet varmt då också så vi slänger av oss kläderna och lägger oss i bikini och solar lite, jävligt nice måste jag säga. Det jobbiga avar bara det att det blåste en massa så man ände inte av solen, så när vi väl legat där i kanske 2 timmar eller något så åker vi hem och tar en dusch och ser snabbt att vi bränt oss ganska så mycket, Men då vet man iaf att solen tagit på en, haha!
Sen på kvällen så gick vi ut med Sudden och tog några öl och snackade en massa skit.

Igår skulle David jobba natt, likasom inatt, och imorgon. Så jag drog hem till några av tjejerna på jobbet och färgade och klippte lite hår, för att tjäna lite extra stålar. haha. Det var kil, klippte lite, färgade lite och drack lite vin, innan jag drog hem och tog det lugnt. En lugn ensam hemmakväll :)

Och idag har jag då inte gjort så mycket, gick och köpte lunch till med och älsk, sen kollade vi på en massa entourage, har helt fastnat för den serien. Entourage, GossipGirl och Nip/Tuck är dom absolut bästa! haha

Men men, ska fixa och dona lite nu, David är på jobbet och jag har små tråkigt.

Skriver kanske senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0