Kalas.. i guess!

Igår var  det utgång med tjejerna.. Det vart Lotus theater. Litet ställe men helt okej. Musiken kunde ha varit bättre om man säger så, hade förväntat mig R&B och sånt.. men det var bara house.

Men men.. Sen hände det små saker som jag vill ha svar på men kan inte komma på dett.. vilket är ganska störande. Gör mig bara irriterad. Well well, vad ska man göra. Den kvällen är redan förbi så.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vi ska tydligen till la champañeria med Davids kollegor.
It's a big deal working at The studio you know!

usch, känns som att jag svamlar.. så ska inte fortsätta skriva.. haha!

Ha en mysig lördag. Hörde att det var sol och mys i sverige också! nice..
Fast vi ligger ändå steget före i barca! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0