Veckan i korthet.

Har faktiskt inte gjort så mycket i veckan, David har jobbat natt (för ovanlighetensskull.. GAH!).
Har varit på några läkarbesök, tagit blodprovet och liknande, usch.

Sen helgen har också varit en ganska lugn helg. Skönt!
I fredags så drog jag hem till tjejerna och tog några drinkar, snackade massa skit, sen skulle vi iväg till City Hall.. Men det slutade med att vi kom in, var där en timme, sen drog jag hem. Orkade inte, och det gick inte att andas där uppe.. Äckligt!
Igår så var vi bara hemma, tog det lungt och sov länge, kollade på Benjamin Button filmen också.. Jävligt bra måste jag säga!
Och idag har vi bara tagit det lungt, Små fixat med tvätt av alla handukar och sängkläder.. mysigt.  Så imorn när jag kommer hem från jobbet blir det storstädning. Ska bli nice, alltid lika kul när man blir klar med allt, så luktar det och känns frächt och rent. yeay!

Men ja.. så tråkig vecka har jag tyvärr haft. :)

Skriver lite mer imorn, när jag är färdig med hemmet.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0