Fixa, fixa, fixa...

Håller fortfarande på att fixa lite med bloggens utseende.. vet inte om jag är riktigt nöjd.
Men det börjar iaf bli något :)


Nu är det mycket att fixa med, på tisdag kommer flyttfirman som ska ta alla våra saker och skeppa upp det med lastbil, så i helgen blir det att packa det som ska ner i kartongerna. Dagarna bara försvinner iväg, om ungefär 2 veckor så är jag hemma i Sverige igen. Den 9:e September så har ni mig i Tumba igen, haha!

Just nu väntar jag bara på att kl ska bli fem så att siestan är över så att David kan gå och handla en sak... han har sagt att han ska köpa en sak till mig i flera veckor, men det har inte blivit av. Och idag så Lovade han att jag skulle få den, så klockan fem kastar jag ut honom, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0