Förlååt

Sorry att ja inte skrivit tidigare, men som jag skrev i inlägget innan så kom min mamma hit och hälsade på.. dock så är hon fortfarande här. Men hon åker hem imorgon bitti... :(
Vet inte riktigt hur jag ska känna, känner mig redan ensam, ledsen och deppig. Min mamma som jag inte hade sett på nästan 4 månader kommer och är här i 8 dagar,, och sen åker hon igen och jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag kommer få se henne igen.. känns faktiskt hemskt!!

Men men.. kan ju berätta att vi turistat ganska så ordentligt medan hon varit här, upp på Montjuic, gått igenom hela barcelona.. vilket var mysigt men det slet på en! :)
Fast jag ångrar inget, det var värt det, haha! Annars vet jag inte vad mer vi har gjort, har spenderat all min tid och så att försöka umgås med mamma och David och bara ha en trevlig tid så långe hon är här.. Vilket då tar slut imorn.. Blä!

Men men, ska ju försöka åka hem till sverige någon gång snart också.. när kan jag ju tyvärr inte svara på.. på grund av vissa omständigheter, men det löser sig ska ni se, och snart springer jag omkring på munkhättevägen igen! Haha! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Gud vad tråkigt att hon har åkt nu. :( får hoppas att du springer här på munkhättevägen med mig snart igen. ;) <3

2009-02-27 @ 18:22:42
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0