Helg!

Nu är det helg igen... kan ju ite påstå att den börjat bra iaf!

Jag menar, skulle ut igår, så slutar det med att vi ska bara lägga oss i sängen för att vänta på att en kollega ska ringa så ger David mig en fotmassage.. vilket helt resulterar i att vi somnar och sen, vaknar vi halv 4 på morgon av våra ''älskade'' grannar som bokstavligt KLAMPAR genom hallen... och då var det bara att ta av sig kläderna och tvätta av sminket och somna om... hmm.. vet inte riktigt om det var så lyckat.

Annars vet jag inte. som jag sa innan, så åkte min mamma igår. Saknar henne så galet mycket, kändes kontigt att vakna i morse och så ligger hon inte i bäddsoffan.

Ska väl försöka dra ut snart, sitter här i soffan i min nya morgonrock i siden (!) och dricker ett glas oboy..


Kan väl skryta med att vi hade 19 grader om inte mer i solen igår... just so you know sweden! haha! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack gumman :) <3



ja, jag ser det också framför mig!! :D längtar!

2009-02-28 @ 18:32:44
URL: http://jennnifeer.blogg.se/
Postat av: Jenni

Å stoppa upp dina 19 grader nånstans! :P vi har minus två här sörrö :o

2009-02-28 @ 18:34:43
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0