Ja ni...

Ja vad ska man säga, välkommen?! Vet inte, känns som att det fattas något på bloggen, den känns lite kal, eller? haha, har iaf smått gett upp när det gäller ombyggnaden, får se ut så här fram tills jag tröttnar igen! Yeay!

Ja annars då? Håller på att bli frisk, så det är nice, efter 2 veckor, har dock lyckats smitta David, så nu är det hans tur, haha! Fast han ska alltid ha sån tur, och han är inte lika sjuk som jag och kan springa runt och grejjer. Tillskillnad från mig som låg (bokstavligt) död. Men men, han är stark min pojk! <3

Känner mig lite tom själv, vet inte vad det är. Tror jag kan säga att jag lider av lite hemlängtan, hur kan man inte göra det om man tänker på att jag lämnat kvar hemma i sverige, saknar alla så galet mycket. Så jag får ta och åka hem och hälsa på, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0