Uppdatering om helgen iaf

Hellou... igen.

Känner mig helt upp i gasen och måste skriva av mig, haha!

Som alla vet, så var det ju alla hjärtans dag i lördags, dagen alla par väntat på?
Hmm, min började iaf hemskt, men smärtor i magen som inte ens jag stod ut med, låg och kved mig från halv 5 på morgonen tills vi väl gick upp vid 10 tiden.. inte mycket sömn.. och av fel anledning! hahaha!
Näe men sen blev det ju bara värre och värre, vilket slutade i stort sätt med krockodil tårar för min del, och stackars david fick trösta mig tills tårarna tog slut.. yes! lyckat? Aja.. efter mycket om och men, så fick han mig på bättre humör iaf, och jag käde mig redo för lite romantik.. vilket ledde oss fosters hollywood, mycket trevlig restaurant, och mat att dö för! :)
Efter en god middag och inte allt för sent så möte vi iaf upp Sudden, Linda och Peter för att ta någon öl tillsammans på våran favorit pub, George Payne, en liten irlänsk pub mitt i stan..
Det var dessutom som en liten hejdå öl för peter som flyttade hem i söndags morse.. Kan ju säga att man är lagom avis att han får sova i sin egna säng.. men kan heller inte klaga på den jag har nu heller! haha

Hur som helst, så har jag haft e trevlig helg, om man bort ser från vissa missöden.

Men jag tänker alltid att ''det kunde ha varit värre''.. och då mår jag genast bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0