Första Januari 2009

Hellou alla!

Ja men då var det 2009 då.. ett nytt år, och vilket lyckat år det blev. Galet fort gick det dock, haha

  • Jag gick ut frisörskolan med sjukt bra betyg
  • Jag hade en underbart bra sommar tillsammans med vännerna, allt från maskerader till solningar vid Alfa Laval
  • Jag fick träffa David (tack vare Malin och Rille <3)
  • Jag och Jenni fick en galet rolig helg i uppsalla på reggae festivalen
  • Jag fick sjukt bra vänner på Hair & Face under mina två månader där
  • Jag, Jenni, David och Patrik var och såg Gentleman uppträda på Grönan
  • Jag och David tog vårt liv och flyttade ner till spanien (Barcelona)
  • Jag och David fick uppleva vårt första nyår tillsammans och det var mysigt
Nu har väl jag även glömt några punkter som förgyllt mitt 2009. Men har ite min gamla kalerder med mig.. kanske fyller ut det här inlägget allt eftersom :)

Hur vart er nyår?
Mitt var galet.. det började med att vi i vårt lilla hem drog till ett Japansk/argentisk buffe, med allt från kött till sushi.. mums! Sen efetr det vart det till en liten mexicansk pub och dricka hallon mojitos, där efter fick vi små springa iväg till Placa de Catalunya för att kolla på fyverkerierna.. men missade vi dom? När klockan väl slog tolv så small det en gång och sen drog alla.. wtf? Så vi sket i det.. drack upp champagen och drog till Goerge Payne, en mysi irlänsk pub som har billig öl och satt där och havade in en massa GRATIS jellyshots.. och alla vet ju att gratis är gott, haha!

Men jag ska inte klaga, jag hade iaf en mysig kväll... :)

Love from barca!!
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0