Hellou!!!!!

Verkligen jätteledsen att jag inte uppdaterat mer på senare, men jag har verkligen haft det jobbigt..
Stressat som en tok, ang det där med lägenhet och annat, har verkligen inte varit kul.. Har liksom spenderat mååånga timmar i sängen med ansiktet nergrävt i kudden dränkt i mina egna tårar.. hmm.

Men nu ni!!! Nu är jag tipp-topp igen! Mår mycket bättre, får dock mina panik utbrott ibland (som idag tex), me nu är iaf lägenheten fixad! Och jag längtar som en tok till torsdag då vi flyttar in! :)
Ska bli så mysigt, bara jag och David. Dock så är det bara en etta, men det finns sovalkov och så är vi ju ändp bara två! <3

Jaaaa, annars då.. ärligt?! så har det faktiskt inte hänt mycket, har spenderat mesta dels av tiden till att springa mellan olika visningar och så, tagit någon öl här och var och självklart tagit del avb Barcelona som ma kan, haha!

Snacka om att jag älskar den här staden!

Och en sak som värmer i hjärtat är att sitta här och bara vääänta, för snart, snart så kommer Jenni hit och leker med mig! Och jag längtar som en tok! <3

Uppdaterar mer sen, nu tänkte jag hoppa in i duschen!

xoxo
Miina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0