Mysig helg

Helgen har varit relativt lugn faktiskt.. så där skönt lugnt liksom.

I fredags så var vi bara hemma och tog det lugnt, kollade på film och myste...

Sen på lördagen vaknade vi dock halv ett men det gjorde inte så mycket, så gick vi upp, gjorde brunch och sen bar det av.. vi tog oss en promenad längst Ramblan och kollade in alla små stånd som säljer allt möjligt, smycken, mössor, halsdukar, krimskrams... ja allt möjligt.

Sen när jag hade fått leka av mig bland all shopping, så knatade vi vidare till Maremagnum, ni vet shoppingcentret ute på vattnet, fikade lite på starbucks och sen drog vi vidare till L'aquarium. Och där kan man snacka om massa olika fiskar av alla dess slag, haha. Allt från små små små räkor till gigantiska hajar, skit kul måste jag säga, vet dock inte om det riktigt var värt 17€... men men, allt är så jävla dyrt ändå, haha!

Senare kom vi hem käkade middag och sen runt tolv snåret bar det av till black sheep, där det ölades och spelade dart...
ja det var väl lördagen, och idag har vi baaaaara suttit hemma... vaknade halv 4 på eftermiddagen(!!!!!!) så ja, inga affärer har öppet på söndagar så.. ja ni fattar, mys söndag med andra ord :)


Lovin' from Barca!
Miina

Kommentarer
Postat av: Malin

Fröken "Jag är för upptagen för att svara på Sms" när kommer ni hem nu då??



PussÅkram <3

2009-01-07 @ 01:05:02
URL: http://attvaraballamalla.blogger.com
Postat av: Malin

Nu är det rätt bloggadress.

2009-01-07 @ 01:07:24
URL: http://attvaraballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0